Tiny Hand With Orange Heart

Första dagen är alltid värst...

Hej hej! :) 
 
Först vill jag bara säga att jag är ledsen att jag inte bloggat någonting idag..! Men på morgonen hinner jag aldrig blogga och inte i skolan heller.. Och sen efter skolan följde jag med Felicia till stan för att hon skulle köpa lite saker till Spanien. (Hon ska dit på onsdag och JAG ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK...)
 
haha nej men okej. Första skoldagen var rätt seg... Och speciellt sista lektionen vill man bara dö. :( Men meeen... Hoppas ni hade en bra första skoldag! (Måste bara säga att det var kul att träffa alla igen iallafall!)
 
Men nu ska jag duscha och sen bara ta det lugnt! kramar ♥
 
Jag är jätte ledsen men jag är så sjukt trött just nu så jag orkar inte ladda in några bilder.. Ni får en oklar instagram bild istället..!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här nere:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Har du en blogg?

Vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0